۱۳۹۳ اسفند ۲۱, پنجشنبه

روش های تشکیل نوشته تازه بخش 3

تهیه موبایل و عکس گرفتن به صورت زنده
با یک موبایل ساده به راحتی می توانید محتوای منحصر فردی برای پایگاه خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم فعالیت می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس بگیرید و در تارنمای خود منتشر کنید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و عکس های مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از تصاویر خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده نمودن از عکس های خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود قیمت طراحی نیز کاهش یابد زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

ایجاد کتابچه الکترونیکی
میتوانید با تهیه یک کتابچه الکترونیکی قدرتمند ، کاربران زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا مخاطبان همواره به دنبال کسب اطلاعات به روز هستند . اگر توانایی ایجاد یک کتاب جدید را ندارید می توانید با خواندن چند کتاب خلاصه ای از آن ها تولید کنید و به صورت یک کتابچه پی دی اف  در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به سایت شما بسیار خوشبین می نماید .

تهیه متن کوتاه اما مفید
گوگل به تازگی اعلام کرده است که مطالب کم حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک وب سایت موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از کلمات و جملاتی استفاده کنید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با سایت شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر